Oznaka: #mediji

19 prispevkov, zadnji 3. 6. 2020

Dnevni časopisi (3. del): kako lastniki Dela vplivajo na poročanje novinarjev

Negativno poročanje o ljubljanskem županu Zoranu Jankoviću na Delu ni zaželeno.

Tema: Mediji
Članek,

Dnevni časopisi (2. del): mala šola trgovanja z medijskim vplivom

Samocenzura je pri novinarjih najbolj pogosta takrat, ko bi morali pisati o interesih svojih lastnikov, saj se bojijo posledic zaradi …

Tema: Mediji
Članek,

Dnevni časopisi (1. del): kako so novinarji prodali lastništvo

Kmalu po osamosvojitvi so novinarji postali večinski lastniki največjih slovenskih dnevnikov. A so delnice prodali lastnikom, ki so časopise potrebovali …

Tema: Mediji
Članek,

Epizoda 21: kdo so lastniki medijskega sistema SDS

Jedro medijskega sistema SDS sestavljajo tednik Demokracija, televizija Nova24TV in mreža spletnih medijev. Ti mediji pa so v delni lasti …

Tema: Mediji, Podcast
Podcast,

Epizoda 19: milijoni evrov za promocijo županov

V prvem podkastu iz serije skriti interesi medijskih lastnikov predstavljamo zlorabe občinskih glasil za politično propagando …

Tema: Mediji, Podcast
Podcast,

Infografika: internetni mediji SDS

Strankarski medijski sistem SDS poleg tednika Demokracija in televizije Nova24TV sestavlja tudi navidez nepovezana mreža regionalnih spletnih medijev.

Tema: Mediji
Članek,

Infografika: zgodovina strankarskih medijev SDS

V časovnici pokažemo, kako je sprva »pomladni« tednik Demokracija najprej prevzela stranka SDS, nato pa je postal del madžarskega medijskega …

Tema: Mediji
Članek,

Povzetek preiskave: medijski sistem SDS

Desni politiki in intelektualci so začeli kmalu po osamosvojitvi zahtevati neodvisne desne medije. Namesto tega se je izoblikoval strankarski medijski …

Tema: Mediji
Članek,

Mediji SDS (3. del): madžarski prevzem desnega medijskega stebra

Orban in Janša si morda delita podobne poglede na medije, toda nista enakovredna partnerja, saj so mediji SDS močno odvisni …

Tema: Mediji
Članek,

Mediji SDS (2. del): od propagandnih brezplačnikov do strankarske televizije

Brezplačnika Ekspres in Slovenski tednik sta pokazala, da je mogoče med volitvami z denarjem državnih podjetij brez posledic ustanoviti propagandni …

Tema: Mediji
Članek,