Pridruži se ekipi Pod črto

Se želiš pridružiti ekipi Pod črto? Na tej strani objavljamo aktualne razpise za zaposlitev in projektna sodelovanja:

[ZAPOSLITEV] Zaposlimo vodjo (digitalne) pisarne in financ (M/Ž) – Rok prijave: 11. februar 2021

Tip zaposlitve: polni delovni čas

Čas trajanja zaposlitve: 12 mesecev (z možnostjo podaljšanja, 3 mesece poskusnega dela), pričetek predvidoma s 1. 3. 2021

Potrebne izkušnje: 2 – 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu

Si analitična, odgovorna, komunikativna, samostojna in organizirana oseba, ki ima rada izzive? Imaš rad/a delo v digitalnem okolju, sodelovanje z ekipo in te veselijo delo s podatki in financami? Ti je preiskovalno novinarstvo blizu in bi se rad/a pridružil/a ekipi Pod črto? Oglasi se nam s predstavitvijo in življenjepisom na info@podcrto.si.

Iščemo osebo za delovno mesto vodenje (digitalne) pisarne in financ za polni delovni čas. Trajanje zaposlitve za določen čas je 12 mesecev (z možnostjo podaljšanja), poskusna doba 3 mesece. Plača od 1400 do 1500 evrov neto (glede na izkušnje in samostojnost pri delu), predvidena rast plače z izkušnjami in samostojnostjo v organizaciji.

Zaželjena je univerzitetna izobrazba (2. stopnje ali visokošolska univerzitetna) na področju ekonomije, prava ali družboslovnih ved s potrebnimi delovnimi izkušnjami na podobnem delovnem mestu / področju (2-3 leta).

Delovne naloge:
– Vzpostavitev in vodenje digitalne pisarne,
– Samostojno vodenje sistema stroškovnih mest,
– Redno sodelovanje z računovodstvom,
– Sistematična ureditev vseh ključnih organizacijskih dokumentov v digitalni pisarni,
– Samostojna priprava vmesnih in končnih finančnih poročil za projekte,
– Vzpostavitev in vodenje organizacijskega koledarja z vsemi zakonskimi in pogodbenimi obveznostmi zavoda,
– Skrb za redno in pravočasno izpolnitev zakonskih in pogodbenih obveznosti organizacije,
– Pošiljanje plačilnih listov zaposlenim in komunikacija s pogodbenimi sodelavci,
– Redno zbiranje in evidentiranje računov po projektih,
– Arhiviranje pogodb in drugih listin (v digitalni in fizični obliki),
– Komuniciranje z banko in računovodkinjo v imenu zavoda,
– Redno preverjanje in prevzemanje pošte,
– Upravljanje obstoječih mailing list (Mailchimp),
– Pomoč pri izvajanju komunikacijskih aktivnosti zavoda,
– Kontaktna oseba za zaposlene in pogodbene sodelavce za vse administrativne, kadrovske in finančne zadeve,
– Skrb za digitalno varnost in varno delo s podatki,
– Priprava četrtletnih Google Analytics poročil za člane ekipe o obisku spletne strani, socialnih omrežij, št. naročnikov, najbolj brane/obiskane vsebine, % rasti ali upada v primerjavi s prejšnjim četrtletjem itd.
– Komuniciranje v slovenskem in angleškem jeziku.

Ključne veščine: analitičnost, natančnost, samostojnost in odgovornost, organiziranost in učinkovit pregled nad več področji hkrati, sposobnost hitrega odzivanja v nepričakovanih situacijah, samoiniciativnost, sposobnost jasnega in diplomatskega komuniciranja, poznavanje finančnega vodenja in izkušnje pri sodelovanju z računovodstvom, poznavanje socialnih omrežij, razumevanje digitalne varnosti in varnega dela s podatki.

Dodatno:

– Poznavanje delovanja nevladnih organizacij (NVO),
– Afiniteta do preiskovalnega novinarstva.

(Razpis se zaključi 11. 2. 2021)
_________________________________________________________________

 

Zadnje objavljeno

Podprite nastajanje novih zgodb z donacijo