Epizoda 25: medijska hobotnica Martina Odlazka

Zakon o medijih prepoveduje hkratno opravljanje časopisne, radijske in televizijske dejavnosti. Toda v Sloveniji deluje medijska skupina, ki ne upošteva takšne omejitve.

Ilustracije Matija Medved, oblikovanje in fotografija Metod Blejec

Tokrat bomo predstavili najbolj zapleteno in razvejano lastniško hobotnico v slovenskem medijskem prostoru, s katero dommevno upravlja najbolj skrivnosten medijski lastnik. In sicer podjetnik, ki ne nastopa v intervjujih, ne odgovarja na novinarska vprašanja in se ne dovoli fotografirati.

Prisluhnite epizodi:

Play

Slovenska medijska zakonodaja ne dovoljuje hkratnega opravljanja različnih medijskih dejavnosti. Izdajatelj dnevnega časopisa ne sme izdajati še radijskega ali televizijskega programa, nezdružljivi sta tudi radijska in televizijska dejavnost. Toda tej omejitvi se je mogoče razmeroma preprosto izogniti in si nakopičiti nepregledno število medijev: časopisov, revij, radijskih postaj, spletnih mest in televizije.

Na primeru medijev Martina Odlazka preiskujemo – kako.

Po medijski skupini, ki v Sloveniji izdaja več kot šestdeset različnih medijev, vas bova vodila Taja Topolovec in Lenart J. Kučić.

Vsebine na Pod črto, ki jih omenjamo v podkastu:

Preiskava o medijih Marina Odlazka je del naše preiskovalne serije Skriti interesi medijskih lastnikov.

Delovanje Pod črto že šest let omogočate bralci in donatorji. Podprite naše delo v 2021 z donacijo po svojih zmožnostih. Vsak evro šteje. DONIRAJ >>

 

Nastanek tega članka ste omogočili bralci z donacijami. Podpri Pod črto

Več o: #Adria Media #Martin Odlazek #Media24 #mediji #medijski trg #medijsko lastništvo #ministrstvo za kulturo #Salomon #Svet24

Deli zgodbo 0 komentarjev



Več iz teme: Mediji

Analiziramo stanje in anomalije na slovenskem medijskem trgu.

71 prispevkov

Lažni argumenti stranke SDS za podrejanje slovenskih medijev

Argumenti Janeza Janše in stranke SDS, na podlagi katerih ustanavljajo lastne medije in grobo posegajo v neodvisnost že obstoječih, ne …

Tema: Mediji
Mnenje,

Utjecaj Slovenske demokratske stranke (SDS) na televizije (2. dio)

Slovenski i Mađarski premijeri su istom političkom retorikom opravdali svoje medijske podvige kako se na svaki mogući način mora eliminirati …

Tema: Mediji
Članek,

0 komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnje objavljeno