Pri Pod črto širimo ekipo: Zaposlimo vodjo (digitalne) pisarne in financ

Če se želite pridružiti naši ekipi, je sedaj priložnost za to. Na Pod črto zaposlimo vodjo (digitalne) pisarne in financ.

[Razpis je zaključen, kandidati in kandidatke so bili obveščeni o izidu.]

Pridruži se ekipi Pod črto: VODJA (DIGITALNE) PISARNE IN FINANC

Redna zaposlitev za polni delovni čas, delo od doma.

Si analitična, odgovorna, komunikativna, samostojna in organizirana oseba, ki ima rada izzive? Imaš rad/a delo v digitalnem okolju, sodelovanje z ekipo in te veseli vodenje financ? Ti je delo od doma blizu in si brez težav organiziraš lasten delovnik?

Potem je ta oglas zate. 

Naša organizacija raste in se razvija. Zaradi prezaposlitve trenutne vodje pisarne na drugo delovno mesto v organizaciji iščemo osebo za delovno mesto vodja (digitalne) pisarne in financ.

Tip organizacije: Neprofitna organizacija, registrirana kot zavod. Smo izdajatelj medija, vpisanega v razvid pri ministrstvu za kulturo.

Velikost organizacije: Letni proračun cca. 200.000 €, 5 redno zaposlenih in do 10 zunanjih sodelavcev. Partnersko sodelovanje na mednarodnih projektih. V naslednjih treh letih je načrtovano povečanje organizacije (dodatne zaposlitve, proračun cca. od 250.000 do 300.000 €).

Struktura organizacije: Vodja pisarne in financ v organizaciji neposredno sodeluje z vodjo fundraisinga in projektnih sodelovanj ter poroča direktorici. Sodeluje z uredništvom in zunanjimi sodelavci ter zunanjo pravno službo in računovodstvom. Nimamo fizične pisarne, delo organizacije poteka na daljavo.

 

Tip zaposlitve: polni delovni čas, delo od doma

Obdobje trajanja zaposlitve: 12 mesecev z možnostjo podaljšanja; zanima nas dolgoročno sodelovanje z izbranim kandidatom/kandidatko (*možnost večletne zaposlitve na projektih ali zaposlitev za nedoločen čas)

Poskusna doba: 4 mesece

Začetek zaposlitve: september 2023 oziroma po dogovoru z izbranim kandidatom/kandidatko* (*v prijavi prosimo navedite, kdaj bi lahko pričeli z delom)

Plača: 1.500 € neto (v 4-mesečnem poskusnem obdobju), nato 1.600 € neto na mesec (dodatno se obračunajo in izplačajo še nadomestila in dodatki)

Dodatki k plači: vsa pripadajoča nadomestila in dodatki (npr. nadomestilo za delo od doma in prehrano, regres)

Dopust: 23 dni osnovnega dopusta + dodatni dnevi v skladu z internim pravilnikom o dopustu (dodatni dnevi dopusta na delovno dobo, izobrazbo, zahtevnost delovnega mesta itd.; po 4 letih dela v organizaciji zaposlenim pripade pravica do dodatnega 30-dnevnega plačanega delovnega premora (sabbatical)

Potrebne izkušnje in ključne veščine: 

  • Večletne (vsaj 3 leta) izkušnje s finančnim vodenjem in koordinacijo projektov
  • Napredna uporaba Excela in Google Sheets
  • Sposobnost samostojnega, natančnega in odgovornega dela
  • Sposobnost profesionalnega dela v angleškem jeziku v mednarodnem okolju (govorno in pisno)
  • Organiziranost in učinkovit pregled nad več področji hkrati
  • Sposobnost učinkovitega odzivanja in delovanja v nepričakovanih situacijah
  • Sposobnost jasnega in diplomatskega komuniciranja v slovenskem in angleškem jeziku
  • Izkušnje z vzpostavitvijo in uporabo sistema finančnega vodenja (npr. Navision ali drugi)
  • Izkušnje s finančnim vodenjem evropskih projektov (kot partnerska organizacija)
  • Izkušnje s sočasnim vodenjem vsaj treh projektov z budgetom minimalno 40.000 EUR na projekt
  • Razumevanje osnov digitalne varnosti in varnega dela s podatki
  • Sposobnost in veselje do dela v ekipi, kjer vsak odgovorno prispeva svoj delež

Dodatno prednost imajo kandidati in kandidatke, ki: 

  • Poznajo delovanje nevladnih organizacij (NVO)
  • Poznajo okvire delovanja medijskih organizacij (še bolj specifično: preiskovalnih medijev)
  • Imajo izkušnje z delom v majhnih organizacijah, ki delujejo v zahtevnem okolju oziroma na občutljivih področjih/temah

Izobrazba: zaželena je univerzitetna izobrazba (2. stopnje ali visokošolska univerzitetna) na področju ekonomije, prava ali družboslovnih ved

Delovne naloge v organizaciji

Vodenje financ: 

  • Nadgraditev sistema (delna avtomatizacija) in vodenje financ celotne organizacije
  • Priprava večletnih finančnih projekcij z namenom pridobivanja finančnih sredstev (donacije bralcev, donacije podjetij, projektna sredstva)
  • Samostojno vodenje projektnih financ v skladu s projektnimi vsebinami in prijavljeno finančno konstrukcijo projektov
  • Samostojna priprava vmesnih in končnih finančnih poročil za projekte
  • Knjigovodstvo: evidentiranje prejetih računov, prihodkov in izdatkov
  • Sodelovanje z zunanjim računovodstvom: priprava in posredovanje podatkov za pripravo plač, obračunavanje potnih stroškov in dnevnic, posredovanje računovodske dokumentacije v računovodstvo, sodelovanje pri pripravi letnega poročila
  • Vodenje tabele stroškovnih mest in evidentiranje porabe finančnih sredstev na projektih ter lastnih sredstev organizacije
  • Priprava mesečnih finančnih poročil o porabi, načrtovanih izdatkih in prostih sredstvih

Vodenje pisarne: 

  • Sistematično vodenje in arhiviranje vseh organizacijskih dokumentov v pisarni (digitalno in fizično)
  • Skrb za redno in pravočasno izpolnitev zakonskih in pogodbenih obveznosti organizacije
  • Zbiranje in vodenje podatkov za pripravo plač zaposlenih, nakazovanje plač in pošiljanje plačnih list zaposlenim, plačevanje prejetih računov zunanjih sodelavcev in storitev
  • Priprava računov in pogodb organizacije (naročniške pogodbe, pogodbe o zaposlitvi in pogodbe z zunanjimi sodelavci) v sodelovanju z zunanjo pravno službo
  • Komuniciranje z banko, odvetništvom in zunanjim računovodstvom ter drugimi zunanjimi deležniki v imenu zavoda
  • Skrb za prevzemanje in pošiljanje pošte organizacije
  • Sodelovanje pri izvajanju komunikacijskih aktivnosti zavoda, urejanju predstavitvenih spletnih strani ter poročil
  • Kontaktna oseba za zaposlene in pogodbene sodelavce za vse administrativne, kadrovske in finančne zadeve
  • Skrb za digitalno varnost in varno delo s podatki
  • Druge naloge v povezavi z delovnim področjem in po navodilu nadrejenega

Če se prepoznate v opisu delovnega mesta, se nam oglasite s prijavo, ki naj vsebuje: 1) vašo predstavitev* in 2) vaš življenjepis (CV). *V predstavitvi navedite, zakaj bi se želeli zaposlitvi v naši organizaciji, kateri izzivi vas posebej zanimajo in kako lahko vaše delo in izkušnje doprinesejo k razvoju zavoda Pod črto.

Prijavo pošljite na info@podcrto.si, v zadevo sporočila napišite Prijava na delovno mesto: vodja (digitalne) pisarne in financ. 

Rok za prijavo: 15. 8. 2023 (do polnoči) 

Vse prejete prijave bomo pregledali ter se izbranimi kandidatkami ter kandidati dogovorili za zaposlitveni razgovor. Razgovori bodo potekali na daljavo 21. in 22. avgusta 2023.

Veselimo se vaše prijave!

[Razpis je zaključen, kandidati in kandidatke so bili obveščeni o izidu.]

(Vse podatke o razpisih za zaposlitev objavljamo na strani Pridruži se ekipi Pod črto.)

Nastanek tega članka ste omogočili bralci z donacijami. Podpri Pod črto

Deli zgodbo 0 komentarjev



Več iz teme: O Pod črto

Kaj, kako in zakaj delamo na Pod črto.

50 prispevkov

Pregled leta 2023: Kaj vse smo preiskali z vašo pomočjo?

Pet novih tem, sodelovanje pri mednarodnih preiskavah in nova sistemska sprememba na bolje.

Tema: O Pod črto
Sporočilo uredništva,

Praznični paket s Pod črto: Tri nove teme

Za začetek leta smo za vas pripravili zajeten paket branja in poslušanja, ne spreglejte pa tudi naše videoprodukcije.

Tema: O Pod črto
Sporočilo uredništva,

0 komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnje objavljeno