Tušmobilu zaradi neustreznega ravnanja s stranko še ena globa 50.000 evrov
Regulator je tretjemu največjemu operaterju kazen izdal, ker je uporabniku v nasprotju z zakonom izklopil izhodne storitve. Tušmobil je podobno kazen dobil že leta 2012.
Tušmobil je v nasprotju z zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom) enemu izmed svojih naročnikov onemogočil klicanje, pošiljanje SMS sporočil in ostale izhodne storitve, zato je bil decembra lani kaznovan s 50.000 evri, odgovorna oseba podjetja pa s 500 evri. Družba mora plačati tudi 5000 evrov sodne takse, je razvidno iz odločbe agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS), ki smo jo pridobili z zahtevo po informaciji javnega značaja.
Kot je možno razbrati iz odločbe AKOS, se uporabnik ni strinjal z višino računa, ki mu ga je izdal Tušmobil. Nesporni del računa je uporabnik plačal, zoper plačilo spornih stroškov pa se je v skladu z zakonom pritožil AKOS, ki razsoja v sporih med operaterjem in uporabnikom. ZEKom določa, da v času reševanja pritožbe mobilni operater uporabniku ne sme onemogočiti uporabe mobilnih storitev. Tušmobil je to določbo kršil in uporabniku za 36 ur onemogočil opravljanje izhodnih storitev. Slednje je Tušmobil uporabniku ponovno omogočil šele po opozorilu agencije.
ZEKom mobilnim operaterjem omejevanje storitev uporabnikom v primeru pritožbe AKOS prepoveduje, ker bi lahko v nasprotnem primeru operaterji s takšnim omejevanjem izsiljevali svoje uporabnike, da umaknejo pritožbo.
Za odziv na dobljeno kazen smo v torek zaprosili tudi Tušmobil, a se v družbi na naša vprašanja niso odzvali. Odločba AKOS sicer povzema odgovor na kazen Tušmobila. V njem družba trdi, da so uporabniku izhodne storitve onemogočili zaradi »administrativne napake«.
Tušmobil je kazen v višini 50.000 evrov moral plačati že drugič v zadnjih treh letih. Leta 2012 je namreč enemu izmed uporabnikov mobilni telefon odklopil iz omrežja, ker je uporabnik v mesecu dni porabil več kot 1500 minut klicev v druga mobilna omrežja. Uporabniku pogodba s Tušmobilom ni omejevala mesečne porabe klicnih minut, zato Tušmobil po odločitvi AKOS uporabnika ni imel pravice odklopiti iz omrežja.
»Vemo, da se Tušmobilu to dogaja, ker nima dovolj ljudi, ki bi skrbeli za odnose s strankami. To ni dobro za končne uporabnike, in upamo, da ga bodo take zadeve toliko streznile, da bo ojačal to področje. Ima le enega zaposlenega za ukvarjanje z vsemi pritožbami strank. Ta zaposleni je preobremenjen in zato mu uhajajo stvari iz rok. Tušmobil bo preprosto moral ugotoviti, da bo moral malo več denarja vložiti tudi v odnose s strankami,« je v začetku decembra lani za podcrto.si kazen iz leta 2012 komentirala Katja Kmet, vodja sektorja za nadzor pri AKOS.
Na težave Tušmobila pri delu s svojimi uporabniki kažejo tudi pritožbe uporabnikov agenciji zoper delovanje operaterja. Uporabniki so proti Tušmobilu agenciji v letih 2013 in 2014 vložili kar 426 pritožb. Za primerjavo: zoper Simobil so v tem obdobju vložili 213 pritožb, zoper Telekom Slovenije pa 94. Po pojasnilih AKOS se uporabniki agenciji najpogosteje pritožijo zaradi po njihovem mnenju previsoko obračunanih storitev.
Tušmobil smo vprašali, ali po ponovno dobljeni kazni načrtuje izboljšanje skrbi za svoje uporabnike. Odgovora nismo dobili.
Nastanek tega članka ste omogočili bralci z donacijami. Podpri Pod črto
Deli zgodbo 1 komentar
1 komentar
Mirko 12. 8. 2015, 22.12
Katastrofa!
Brezmejni internet 1 euro na dan!!!! Vklopim računalnik, po 20 sekundah je povezava prekinjena! Klic na pomoč! Ja, veste nekaj delajo.... bo kmalu vredu.... bla, bla, bla,,,,.... Res, de sem na " koncu sveta" v 21. stoletju sem odrezan od sveta. Na žalost!!!! In to po skoraj dveh mesecih, vedno isti odgovor..... Moj telefon 041 622 771. Vprašajte me več zakaj sem drugačne volje!!!