
Tednik Mladina: primer medijske tranzicije na Slovenskem
Neznano lastništvo in pritiski oglaševalcev: od neodvisnega novinarstva v času razpada Jugoslavije do političnega tednika, ki mu manjka kredibilnosti.
Neznano lastništvo in pritiski oglaševalcev: od neodvisnega novinarstva v času razpada Jugoslavije do političnega tednika, ki mu manjka kredibilnosti.
Preiskali smo skrito lastništvo Mladine in politične pritiske na revijo ter analizirali, kako to vpliva na verodostojnost političnega tednika.
V Kopru je občina zaupala izdajanje občinskih medijev zasebni gospodarski družbi, v Celju je župan sorodstveno povezan z lastniki največjega …
Slovenske občine za medijske dejavnosti vsako leto porabijo več milijonov evrov. Toda nad njihovo uporabo ni učinkovitega nadzora, zato lahko …
V prvem prispevku smo analizirali občinska glasila: medije, ki jih lahko župani brez posledic uporabljajo za politično propagando. Za kar …
V večmesečni preiskavi smo izrisali medijsko lastništvo v Sloveniji, analizirali nekatere največje anomalije na medijskem trgu in iskali rešitve, kako …
Inšpektorji za delo so izkoriščanje honorarnih sodelavcev že ugotovili na Slovenski tiskovni agenciji, Financah in Infonetu. Ugotovitve pregledov v drugih …
Med letoma 2010 in 2013 so vodilni na RTV Slovenija dobili skupno 212.000 evrov dodatka za delovno uspešnost. Obenem pa …
Pri podcrto.si smo kot edini medij sistematično opozarjali na izkoriščanje honorarnih sodelavcev v medijih za opravljanje dela redno zaposlenih. Zdaj …
Zakaj tudi vaši preudarni prijatelji ob dogodkih, kot je trenutna begunska kriza, lahko postanejo teoretiki zarote in razpihovalci sovraštva, ter …